loading...

مجله اینترنتی پارسیان | پورتال علمی ، تفریحی و سرگرمی ، فیلم و موزیک

 دانلود آهنگ با کیفیت اصلی   ***   متن آهنگ ماکان بند - ناخدا    کشتی من به گِل نشست ، ناخدایِ خوبی نداشت تنِ شکستمو ندید ، منو رو موج تنها گذاشت به شوق مقصدی ق

 دانلود آهنگ با کیفیت اصلی

 

***

 

متن آهنگ ماکان بند - ناخدا 

 

کشتی من به گِل نشست ، ناخدایِ خوبی نداشت

تنِ شکستمو ندید ، منو رو موج تنها گذاشت

به شوق مقصدی قشنگ ، تنمو به دریا زدم

دستم توو دست ناخدا ، میگفت که راهو بلدم

اعتماد کردم بهش ، عاشقش شدم شدید

اما این عشق منو ، ناخدا هیچوقت ندید

این وسط افتادم و کسی منو نمیفهمه

ای خدا کاری بکن ، ناخدا چه بی رحمه

کشتیِ بی جون منم که راهو واسه تو ساختم

فکر نکن تو بُردی نه ، من به خودم باختم

این وسط افتادم و کسی منو نمیفهمه

ای خدا کاری بکن ، ناخدا چه بی رحمه

کشتیِ بی جون منم که راهو واسه تو ساختم

فکر نکن تو بُردی نه ، من به خودم باختم

ردِّ پاهات ، هنوز رویِ قلبمه

همین ردِ پاهات ، نمکه رویِ زخممه

انگاری ساحلم ، با من همدرده

هردومون منتظریم ، ناخدا برگرده

این وسط افتادم و کسی منو نمیفهمه

ای خدا کاری بکن ، ناخدا چه بی رحمه

کشتیِ بی جون منم که راهو واسه تو ساختم

فکر نکن تو بُردی نه ، من به خودم باختم

این وسط افتادم و کسی منو نمیفهمه

ای خدا کاری بکن ، ناخدا چه بی رحمه

کشتیِ بی جون منم که راهو واسه تو ساختم

فکر نکن تو بُردی نه ، من به خودم باختم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 205
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 154
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 222
  • باردید دیروز : 90
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 547
  • بازدید ماه : 1,685
  • بازدید سال : 12,908
  • بازدید کلی : 85,685